Cik Nurul Nabila :')

Cik Nurul Nabila :')

Sunday, February 19, 2012

:') + ;'( = :'/

Assalammualaikum :')


Tentang perasaan . itu saja yang boleh gambar kan dekat diri Bella sekarang ny . Masa tengah buat entry ny pun , air mata saya mengalir macam tu je . sambil dengar lagu tentang perasaan daripada salah seorang rakan blogger , cik ikin .  * lagu blog ikin pengaruh vanilla coklat ny . Sedih sangat kenapa ny Bella sayang ? Ntahlah . makin galak air mata aku keluar . 


Betul cakap orang , jangan galak sangat ketawa . Nanti menangis kan ? Ohh , betul rupanya . * aku tau tu . aku buat ta tau je 
Sabtu ahad lepas aku galak sangat kan . hu ha sana , hu ha sini . ye lah , ade orang yang layankan kerenah mengada aku . ada orang pujuk aku bila aku nangis * correction . buat buat nangis sebab na perhatian ;') Perangai mengada tahap gaban aku keluar *tapaya na meluat ea . puk kang . Aku bahagia . Alhamdulillah Tuhan atas kebahagiian ini . Dapat berbagi rasa dengan dia . Pertemuan dengna orang seperti dy membuatkan aku lupa yang aku selalu menagis kerana sakit dengan lelaki lain . 


MUHAMMAD AKMAL AMSYAR * Betul ke tak eja nama ny 
Sepanjang kita kenal , dia banyak ubah aku . Aku tau , aku degil , keras kepala , asyik na orang dengar cakap aku jee . Macam macam perangai aku dah buat *kalau lelaki lain mesti dah cakap bye bye Aku akui , dy lebih banyak makan hati dengan aku . Aku jarang nak mintak maaf kalau aku buat salah . Betul . Selalu aku perhatikan , kalau aku buat hal , lepas tu aku sendiri menangis , dy pulak yang mintak maaf sebab buat aku nangis . Padahal salah aku sendiri * oke sweet :') thehe 


Sejak dah besar besar ny , dah na masuk 20 annn * berangan besar aku dah janji dengan diri aku ta na perangai macam budak budak kecik . Tapi entahlah , aku ta bole buang weyh perangai kanak kanak ribena ny . Dah sebati kod . aiyokk . haha . Nak kata besar sangat ny , tidaklah . Aku paling ta suka denga satu perangai yang ta boleh aku ubah . Pemalas na mengemas aku ny . Kerja rumah aku jarang buat *bukan jarang , tersangatlah jarang Macam mana nak jadi puan ny ? baru jadi cik dah malas . Jadi puan macam mana entah eak :D hihi .


Kang , aku ny mula je na merepek ny . Baik stop dulu ea . Actually kan , kan kan , aku ta mandi lagi since malam tadi . hewhewhew . Hebat kan :D Tau dah . anda orang ke puluhpuluhribu yang puji . Aww *blushing makan dah , tidur banyak kali dah , rindu dy dah , nangis dah , semua dah . Kira halal lah kan mandi lambat . Thehe . okay , lebiuu semua . Nah amek ny kiss daripada orang ta mandi lagi , MUAHMUAH . 





No comments:

Post a Comment