Cik Nurul Nabila :')

Cik Nurul Nabila :')

Monday, November 28, 2011

Diari hati kami :')

To all heaters , entry Bella kali ny agak annoying bagi korang . Kalau korang rase Bella ny keterlaluan , So sorry . Bukan ape , ny kan belogg Bella . My online diaries . So , I ada hak na buat ape yang i suke kan ? I ta suruh pun u bace entry i . U yang bukak kan . Kalau rase na muntah tu , meh kebilik air cecepat . Understand ? Okeyh good sayang :')

Dengan mata bengkak sebab banyak menangis , Bella terus type entry ny . Nama na share dengan orang lain memang ta lah . Orang lain ta faham perasaan Bella kod kecuali dia . Mesti korang pelik kan kenapa Bella ta cerita dengan Gang perempuan Bella kan ? Biarlah Bella cerita dengan blog ny . Bella rasa kepuasan bila cerita kat sini . Kalau menangis pun , depan ny jee . Bella mengaku Bella ta kuat sendiri . Amsyar mesti ta suka tengok Bella menangis . Dy selalu cakap , kalau Bella menangis , dy akan nangis jugak . Okeyh , Bella dah start nanges . Sedih sebab sekarang rasa macam kosong . Tade siapa na layankan perangai mengada , menggedik Bella ny . Tadi dy called , dy cakap dy dah selamat sampai UITM Segamat . Really miss you both Nysa and Amsyar . Bella menangis sebab terlalu sayangkan dyorang .  

BUAT CIK NYSA :')

Cha , aku selalu ingat bile kau cakap macam ny . Bile aku cakap aku rindu kau , kau akan cakap and tanye balik kat aku kan betul ke kau rindukan aku ? Bukan kau rindu semua ke ? Kalau aku cakap , aku sayang kau lebih , kau akan cakap jugak , elleyh Bella , kau sayang semua orang lebih kan ? Bila aku cakap kau BFF aku , kau akan cakap jugak , aku kan ramai BFF . Kalau aku terlupa na letakkan kau dalam apa apa yang aku buat untuk kawan kawan baik aku yang lain , mesti kau akan cakap , ta pe lah Bella , aku faham . Kawan baik kau bukan aku sorang jee . Ramai kan . 

* Nysa , walau Bella ade ramai teman , awak Bella paling sayang antara ramai ramai . Plus , Nysa cermin buat diri Bella , Bella adalah nysa , Nysa adalah Bella . Keakraban kita macam adik beradik . Bella ta kisah untuk kongsi apa yang Bella ada dengan Nysa walaupun Bella ta suke share hak Bella dengan orang lain . Tapi dengan Nysa tidak :') Bella akan senyum dengan Nysa . Hope kita kawan selamanya sayang . 

BUAT ENCIK AMSYAR :')

Sayang sangat kat bie . tautau ? Hihi . Gedik kan ? Kalau korang na tau , Bella suka buat perangai dengan dy . Amsyar ta pernah mara Bella . Apelagi na tinggikan suara dengan Bella . Dy baik . Bukan sekadar baik , dy terbaik :') Layankan perangai Bella ny . BTW , gelang kaki dengan necklace silver tu sangat cantik . I like . Ta kan tanggalkan tau . HIHI . Yu know what , yang loket necklace tu , yang warna biru tu dah macam ala ala titanic tau . Yang Rose pakai ta silap dalam cerita Titanic . Sangat cantik . Suke suke .Gelang kaki sangat comel nak nak Bella yang pakai . Stop perasan boleh ta Bella ? 


* Thanks atas segalanya . Amsyar banyak buat Bella ubah persepsi Bella terhadap lelaki . Dy mengubah persepsi Bella yang lelaki semua ta sama :') Amsyar masih boleh tersenyum saat Bella marah , mengamuk . Dy akan tetap senyum walau Bella dah banyak sakitkan hati dy :'( Ingat ny , Though the miles may keep us apart , the special love we share will always keep us close . 

Jumaat sampai isnin korang berdua ade kat sini , rase sekejap sangat . Best kan kite same same . Kelua , menggalak , Tengok movie , jalan jalan , mandi jeram :) Seronok kalau korang sentiasa ada untuk Bella . Amsyar & Nysa , pelengkap hidup Bella . 

WITH LURVE ,
NURUL NABILA .  
 

 







 

 
 

No comments:

Post a Comment